السبت، 17 ديسمبر، 2016

احدث مجموعه سسكس صور سسكس وقصص سكس وافلام نار 2017

احدث مجموعه سسكس صور سسكس 2016

كنت راجع من الشغل ولاقيت مراتى نايمه والشغاله صاحيه سسكس فشيخ المهم كانت لابسه قميص نوم جامد ناااااااار سسكس جامد نيك

 
لمشاهدة الصورة بوضوح اضغط عليها 

لمشاهدة الصورة بوضوح اضغط عليها
سسكس

لمشاهدة الصورة بوضوح اضغط عليها
سسكس

لمشاهدة الصورة بوضوح اضغط عليها
سسكس

سسكس

قالتلى يلا بينا ندخل جوا نتكلم احسن وقلعت قميص النوم وهجت جامد عليها 
ومدرتش بنفسى وانا بمسك ف بزها الملبن وقربت منها ونفسها ف نفسى ومحستش
 غير وانا ف حضنها وبقولها يلا بينا ع اوضه النوم قبل ما مراتى تصحى جسمها كان سسكس جدا بدأت

لمشاهدة الصورة بوضوح اضغط عليها
سسكس

لمشاهدة الصورة بوضوح اضغط عليها
سسكس

لمشاهدة الصورة بوضوح اضغط عليها
سسكس

لمشاهدة الصورة بوضوح اضغط عليها
سسكس

سسكس

تلحس ف زبى شويه وتقفش ف بيوضى وانا بلحس ف بزها وبقفش فيها وبلعبلها
 ف كسها وهى رايحه منى خالص وبتقولى يلا العبلى ف اكتر واكتر وانا ع اخرى
 جسمى سخن مولع نار سسكس جامد فشخ روحت قافش ع كسها وصرخت يلا حطه بقى روحت ماسكها 

لمشاهدة الصورة بوضوح اضغط عليها
سسكس

لمشاهدة الصورة بوضوح اضغط عليها
سسكس

لمشاهدة الصورة بوضوح اضغط عليها
سسكس

ومدخله فيها ورافعها ع زبى وهى ف عالم تانى وانا ع اخرى وشغال بنيك ف كسها
 وهى قفشه فيا وتقولى كمان وفضلت انيكها كتير ونيمتها ع السرير وصوتها مسمع
 البيت كله سسكس جامد فشخ سسكس جاحد وكتمت بوءها عشان مراتى متصحاش سسكس نار 

لمشاهدة الصورة بوضوح اضغط عليها
سسكس

لمشاهدة الصورة بوضوح اضغط عليها
سسكس

لمشاهدة الصورة بوضوح اضغط عليها
سسكس

لمشاهدة الصورة بوضوح اضغط عليها
سسكس

لمشاهدة الصورة بوضوح اضغط عليها
سسكس

وفضلت انيكها ف طيزها بت واسعه ع الاخر سسكس ملبن وروحت منزلها عليها ومصلتى
 زبى كنت مستمتع جدا وهى رايحه منى ومصلتى وروحت منزلها ع صدرها وكانت
 هيجانه ع الاخر سسكس من اللى قلبك يحبه

لمشاهدة الصورة بوضوح اضغط عليها


كان فى شارعالبحر فى مصر اول ماشوفت بنت بليل من بنات الليل ماشيه بتتقصع
 كان اسمها ميرناتقدم فى منتصف الطريق بعد الثانيه فجرا وبالصدفه بتكلم معاها
 عشان اتعرف عليها وسألتها ايه اللى مخليكى ماشيه لوحدك فى وقت زى ده 
وقالتلى بسرعه انا راجعه من شغلى وعلى طول عرضت عليها انها تيجى 
عندى البيت ترتاح شويه ونشرب حاجه سوا وبالفعل كانت رافضه فى 

لمشاهدة الصورة بوضوح اضغط عليها





الاول وبعدمحايله وافقت بس قالتلى انها مش هينفع تبات بره طبعا بعد ماقولتلها 
انى هديها اللى هى عايزاه وبعد ماوصلنا البيت لقيتها سألت على الحمام عشان
 تاخد دش واثناء ماهى بتاخد الدش حبيت ابص عليها وكما توقعت لقيت جسمها
 كرباج وجلست اشاهدها بدون ماتاخد بالها لحد ماجبت اللحظه الحاسمه وهى خارجه
 خطفتها ومسكتها وخدتها على اوضه النوم وانا كنت جاهز للنيك على طول بس
 بدأت الحسلها كسها اللى ريحته شاور جل بالخوخ اللى انا بحبهوهى كانت مستمتعه
 جدا ودى كانت اخلى ليله قضيتها فى حياتى

لمشاهدة الصورة بوضوح اضغط عليها

لمشاهدة الصورة بوضوح اضغط عليها


لتحميل اقوى افلام وصور سكس اضغط هنا

لمشاهدة المزيد من الافلام ادخل على سكس عربى - سكس

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

Post Ad Top

Post Ad Bottom