الأحد، 25 ديسمبر، 2016

سحاق احلى قصص سحاق وافلام سحاق مصرية لايمان وسوزي المتناكه هيجان

سحاق

برغبة وجوع ثم بدأت بتقبيل فخذيها وشفتاي تزحفان إلى الأعلى إلى أن وصلت إلى كسها الجميل فقربت وجهي
 من أشفار كس أختي وبدأت أشمشم رائحته الزكية السكسية وأستنشقها واملأ صدري بها ثم طبعت قبلة حارة
 على شفتي كس أختي ومددت لساني لأتذوق ذلك الكس الرائع الذي حُرمتُ منه سنوات... كان كس
 أختي مبللا برحيق كسها العذب و صرت ألحس و أمصت كس أختي اللذيذ لقد كان رحيقها كالعسل
 الصافي و رائحته تنعش نفسي وقلبي و صرت ألحسه و أمصه بكل شهوة بالغة أما أختي فقد كانت
 غائبة في شهوة لا توصف و صارت تصرخ و تقول أحبك يا أخي فأنت اليوم حبيبي و زوجي 
أعشقك نكني في كسي أنالا أحتمل هيا أرجوك نكني و وقفت و أمسكت أختي زبي و شهقت
 قالت ما هذا زبك كـبـيــــــــــــــــــــر جدا لا أظنه وثعدت تمص زبه تانىبكل شهوه وشرمطه وتقول
  آآآآآآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآآآآآه مصي زبي يا حبيبتي ارضعي زب أخوكي وزوجك هانيكك بكل


لمشاهدة الصورة كاملة اضغط على الصورة
سحاق
تمتع باحلى قصص السحاق المثيره جدا اخ مع اخته وقمه ف الاثاره والمتعه والشرمطه اخ زنق اخته ف البيت واحلى سهره ونيك مثير جدا كريم وميرنا اخوات بنات ف يوم الجماعه عندهم سافروا صاحبه اخته جت عندهم المهم دخل عليهم لاقاهم


لمشاهدة الصورة كاملة اضغط على الصورة
سحاق
بيتفرجوا ع افلام سكس وهيجانين ع الاخر كانوا مركزين ف الفيلم واحلى اهات وشرمطه مشى وسابهم وشويه وصحبتها 


لمشاهدة الصورة كاملة اضغط على الصورة
سحاق
مشيت قالها كنتى بتعملى ايه ووشها احمر قالتله ولا حاجه دخل لقى افلام السكس موجوده واحلى سحاق وشرمطه قالها ايه ده 


لمشاهدة الصورة كاملة اضغط على الصورة
سحاق
 قالتله انت اللى حاطتهم عندك المهم كلام من هنا ومن هنا احلى سحاق شغلهم وهاج جدا ميرنا حطت ايدها ع زبه وقالتله انا 

سحاق


لمشاهدة الصورة كاملة اضغط على الصورة
سحاق
هيجانه اوى وع اخرى جسمه سخن وقالها انتى بتعملى ايه قالتله انا مش قادره خالص ومحدش هيعرف اللى هنعمله مع بعض 


لمشاهدة الصورة كاملة اضغط على الصورة
سحاق
سرح كريم ولحظه هيجان تظهر عليه قالها انا كمان ع اخرى راح شايلها ومنيمها ع السرير وقعد يلحس ف بزازها وحلماتها 


لمشاهدة الصورة كاملة اضغط على الصورة
سحاق
الوردى الطيراى الجامدين جدا وماسك كسها وقافش عليه بايده وتقوله براحه يا كريم انت قافش ف ليه كدا قالها سبيهولى انا 


لمشاهدة الصورة كاملة اضغط على الصورة
سحاق
هكيفه واكفيفك وقعد يلحس ف بزازها احلى قصص سحاق واحلى اهات ترج ارجاء المكان ولحظه سرحان وهيجان وتخيل مما 

سحاق


لمشاهدة الصورة كاملة اضغط على الصورة
سحاق
شاهدوه ف الافلام اخذ الموضوع ياخذ محور اخر وهو انها تريده ان ينيكها قلعتله الهدوم وقعدت تلحس ف زبه وتمصله وهو 


لمشاهدة الصورة كاملة اضغط على الصورة
سحاق
هيجان وع اخره ويقولها كمان واحلى شرمطه فتحت رجليها وقالتله يلا نكنى قعد ينيك فيها ويدخل فيها جامد واحلى شرمطه 


لمشاهدة الصورة كاملة اضغط على الصورة
سحاق
ومنيكه احلى قصص سحاق  من اللى قلبك يحبه ونيمها ع بطنها وقعد ينيك ف طيزها وهى تقوله كمان قالها انتى هيجانه اوى 


لمشاهدة الصورة كاملة اضغط على الصورة
سحاق
وعايزانى ادخله اكتر قالتله ايوا انا ع اخرى واحلى نيك وشرمطه ونزلهم عليها وقعدت تلحس ف زبه واحلى شرمطه ومنيكه 


لمشاهدة الصورة كاملة اضغط على الصورة
سحاق
وبعد كدا شويه وهاج عليها تانى وقعد يلحس ف كسها احلى وضع مهيج جدا احلى قصص سحاق وقالتله كفايه قالها انا هيجان 


لمشاهدة الصورة كاملة اضغط على الصورة
سحاق
وعايز اكمل نيمهاع بطنها وقعد يلحس ف كسها وطيزها واحلى اهات وشرمطه اخوات هيجانين والبت جايبه اخرها احلى نيك 


لمشاهدة الصورة كاملة اضغط على الصورة
سحاق
سحاق اخوات هيجانين ع الاخر متعه واثاره واغراء شرمطه مافيش بعد كدا قامت تلحسله واحلى شرمطه ومنيكه مافيش بعد كدا نزلهم ف طيزها وهى كانت خلاص ع اخرها واحلى شرمطه وقذف سحاق واثاره جامده جدا سحاق قصص ساخنه جدا



لمشاهدة الصورة كاملة اضغط على الصورة
سحاق
و بسرعة أمسك بزازها و صا يرضعهم كالمجنون يرضع بقوة حلمتها و أفرك بزازها في نفس الوقت و يسمع اخته تتأوه بقوة و تقول آآآآآآآآه آآآآآآآآآآه أجل أحسنت يا حبيبي آآآآآه كم اشتقت الى هذا و بعد قليل سمعوا باب المنزل يطرق و عندما نظروجده أمه 



لمشاهدة الصورة كاملة اضغط على الصورة
سحاق
فقال لاخته إنها أمي راجعة من العمل قالت لي اذهب أفتح لها الباب و أنا سألبس ملابسي وعندما فتحت الباب سلمت علي أمي و قالت له هل تضع عطر أختك و قال لها بارتباك شديد لا لقد وضعت القليل منه فقط فضحكت و قالت له أنت ولد شقي و بدلت 


لمشاهدة الصورة كاملة اضغط على الصورة
سحاق
أمه ملابسها لتخرج مرة أخرى بملابسها السيكسية و بزازها الضخمة و تناولوا العشاء و راح كل منهم الى غرفته و في تلك الليلة ظل يفكر ف اخته و بزازها وطيزها ويتخيل  كسها!!!وقال ف نفسه  لو لم تأتِ أمي في تلك اللحظة أي في اللحظة التي 


لمشاهدة الصورة كاملة اضغط على الصورة
سحاق
كنت أرضع فيها بزاز أختي، هل كانت أختي ستستمر معي إلى النهاية وتسمح لي بامتلاك كسها؟ وفجأة أحسست أن زبي قد وقف بشدة وبقوة رهيبة حتى أحسست أنه سينفجر و انتظرت حتى الساعة الواحدة ليلا و قال لنفسه  يجب أن انيك أختي هذه 


لمشاهدة الصورة كاملة اضغط على الصورة
سحاق
الليلة...و فتحت باب غرفتي بتأني كي لا أصدر الضجيج و ذهبت الى غرفة أختي لأجد باب غرفتها مفتوحا و لا زال نور المصباح مشتعلا و قلت لها: فاطمة حبيبتي، هل أنت هنا فقالت لي: نعم حبيبي ادخل و أغلق الباب خلفك وعندما دخلت وجدتها 


لمشاهدة الصورة كاملة اضغط على الصورة
سحاق
تبكي قلت لها لا تبكي و حضنتها بين ذراعي وضممتها إلى صدري وأنا أقول لها: ماذا حصل؟ لماذا تبكين؟ فقالت لي لقد اشتقت الى زوجي قلت لها أنت التي طلبت منه الطلاق فلمذا تشتاقين إليه؟ فقالت لي لا أنا مشتاقة الى .. قلت لها الى ماذا تكلمي أنا 


لمشاهدة الصورة كاملة اضغط على الصورة
سحاق
أخوك عبري عن أحاسيسك يا أختي قالت لي لقد اشتقت الى العلاقة الجنسية اشتقت الى النوم مع زوجي أما أنا الآن فأنا وحيدة قلت لها من قال لك إنك وحيدة؟ أنا موجود و أنا أحبك كثيرا. أختي اعتبريني حبيبا أو زوجا و كيفما تريدين أختي فقالت لي حقا 


لمشاهدة الصورة كاملة اضغط على الصورة
سحاق
؟ قلت لها بالتأكيد أختي و قالت لي شكرا كثيرا حبيبي و احتضنتني بقوة و عندما أدارت وجهها اقترب فمي من فمها و التصقت شفتاي مع شفتيها في قبلة ملتهبة وطويلة صارت تقبلني بكل شهوة و نامت على فراشها و صرت أقبلها بكل شغف و حب و أقبل  



لمشاهدة الصورة كاملة اضغط على الصورة
سحاق
عنقها و سمعتها تتأوه و تقول أحبك يا أخي يا حبيبي و قلت لها انزعي ملابسك و بسرعة وجدت أختي بلا ملابس و أنا أيضا نزعت ملابسي و صرنا عراة بدون ملابس و صرت أرضع بزاز أختي و أفركها و بعد لحظة انتقلت إلى رجليها وبدأت أقبلهما 


لمشاهدة الصورة كاملة اضغط على الصورة
سحاق
 قوة فقالت لي هيا يلا دخل  زبك جامد ف كسىوقعد يفرك زبه ف كسها  وفتحت أشفار كسها
 أمام راس زبه فوضع رأس زبي في فتحة كس أخته ودفعه برفق إلى الأمام فانزلق رأس زبه المنفوخ 
داخل كسها فاحتضن مهبلها الضيق الساخن زبه المنتصب بحنان شديد وهو يدفع بزبه إلى الأعماق
 وأتأوه من شدة اللذة حتى دخل زبه كله في كس أخته ميرناوعندها سمعها تصرخ بكل قوة اعتقد
  أن سكان الحي قد سمعوها واستمر ينيكها احلى نيك سحاق  و هي تتأوه و تقول نيك حبيبتك يا أخي
 نيك أختك ميرنا هيا مزق كس الشرموطة وزاد من سرعتع وصار ينيكها بكل قوه حتى قذف فيها 
للمره الاخيره ع شفائف كسها الرطب الساخن احلى قصص سحاق ساخنه جدا
  
لتحميل اجمل افلام سحاق وسكس عنيف مع البنات اضغط هنا


لمشاهدة المزيد من الافلام ادخل على سكس عربى - سكس

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

Post Ad Top

Post Ad Bottom